mail
mail
facebook
facebook

1-700-500-545

Sodexo On-Site Services Israel

Menu

שירותי הסעדה וקייטרינג בחברות עסקים ומוסדות

ארוחה טובה היא חלק בלתי נפרד מהמרקם החברתי בארגון ומתנאי עבודה מספקים

שירותי הסעדה וקייטרינג בחברות עסקים ומוסדות

חברת Sodexo, מתמחה בשירותי הסעדה לחברות בתעשיית ה – Hi-Tech, במפעלי תעשייה, משרדים ממשלתיים ובארגונים שונים במשק. בתקופה שבה עובדים מבלים שעות ארוכות במקום העבודה ולרוב אף אוכלים בה את רוב ארוחותיהם, חשיבות התזונה במקום העבודה משפיעה ישירות על בריאותם ואורח חייהם. הנאה מהאוכל היא לא פחות חשובה: ארוחה טובה היא חלק בלתי נפרד מהמרקם החברתי בארגון ומתנאי עבודה מספקים, וכבר הוכח כי סביבת עבודה נעימה תורמת לשיפור המוטיבציה וההישגים של העובדים.

Sodexo ישראל חרטה על דגלה לספק עבור לקוחותיה את התזונה הטובה ביותר, והיא מתמחה בהפעלת המטבח הארגוני והגשת המזון על כל הכרוך בכך: משלב תכנון התפריט, דרך בישול במקום של אוכל טרי, טעים ומזין, ועד להגשה נעימה ושירות מוקפד לסועדים.

במקרים בהם לא ניתן לבשל באתר (מטבחי קצה), חברתנו מפעילה מטבח מרכזי, המצוייד במכשור מתקדם, אשר מספק  מידי יום אלפי מנות לעשרות מטבחי קצה, הממוקמים באתרי לקוחותינו.  המטבח המרכזי, כמו גם המטבחים באתרים, פועלים על פי נהלי בטיחות מחמירים של טריות ואיכות. הבישול נעשה על ידי שפים מוסמכים ומוערכים, וכל התפריטים ושיטות העבודה נעשים תוך ייעוץ תזונתי – לשמירה על ערכי המזון.

שירות ארוחות לעובדים בתנועה

קצב העבודה המודרני אינו מאפשר לעתים לעובדים שנוסעים רבות במסגרת תפקידם, ליהנות מארוחות מסודרות. הודות לניסיון הנרחב של Sodexo בשירותי המזון, פיתחנו ארוחות המתאימות למגוון צרכים ואופני עבודה. לעובדים שנמצאים בדרכים ורוצים ארוחה מהירה מבלי לוותר על תזונה בריאה, אנו מציעים מגוון מוצרים שניתן לקחת לדרך או להרכיב מהם ארוחה בקלות ובמהירות.

    סודקסו שירותים באתרים עסקיים ישראל

    רחוב האיילון 12, גני יער לוד 7135239 טלפון 1-700-500-545 פקס: 08-9206652

    דוא”ל: infoOSC@sodexo.com