יום האישה הבינלאומי (IWD) הוא יום המוקדש לחגיגת ההישגים הכלכליים, הפוליטיים והחברתיים של נשים בעבר, בהווה ובעתיד.

בחודש מרץ האחרון צוין כמידי שנה יום האישה הבינלאומי. 

יום האישה הבינלאומי (IWD) הוא יום המוקדש לחגיגת ההישגים הכלכליים, הפוליטיים והחברתיים של נשים בעבר, בהווה ובעתיד. חברת SODEXO העולמית מחויבת לנושא וחוגגת את יום האישה הבינלאומי, וגם השנה SODEXO ON-SITE SERVICES ISRAEL גאה להצטרף ולקחת חלק בחגיגות אלו.

במטה החברה נערך כנס בו השתתפו כ-80 נשים מכל הארץ, נשות Sodexo שכוללות כמובן את נשות חברת ת.ד.ל, החברה החדשה שהצטרפה למשפחה. בין החברות שהגיעו לציין עמנו את היום המיוחד, היו נשות המטה יחד עם מנהלות סניפים ופקידות מכל רחבי הארץ.

המפגש היה שונה ומרענן וכלל תכנית מיוחדת. הנשים שהגיעו נהנו מארוחת צהריים עשירה מעשה ידי שלומי חזיזה- שף סניף מגדל. כמו כן, זכינו להיות שופטות ליום אחד בגמר תחרות “מנת שף צמחונית/טבעונית” שיצאה לדרך בינואר השנה, במסגרתה נבחרה המנה הצמחונית, הטעימה והמגוונת ביותר. הדרישות היו למנה אטרקטיבית הן מבחינת הטעם, הנראות והעלות. לגמר עלו שלושה שפים מתחנות שונות בארץ שפינקו אותנו במנות מושקעות ובסוף הארוחה כל אחת מהנשים בחרה את המנה האהובה עליה.

לאחר שנהנינו מארוחה דשנה ומפנקת, ובחרנו את הזוכים, האזנו להרצאת סטיילינג ותדמית מפתיעה – “בגוף ראשון”, שהועברה ע”י המרצה לילי רוזנקרנץ. ההרצאה התמקדה בהתאמת בגדים למבנה הגוף, התאמת צבעים ואביזרים נלווים וכו’. המחשבה מאחורי ההרצאה הייתה שכשאת מרגישה טוב יותר ובטוחה בעצמך את מקרינה זאת כלפי חוץ. ולבסוף כמובן יצאו כל האורחות עם שי מפנק במיוחד.

בסוף האירוע לנשים היה חשוב לומר כי הן גאות להיות חלק מחברת Sodexo העולמית.