Sodexo, אשר מפעילה את מערך ההסעדה במשרד, הדפיסה את הציורים הבולטים על גבי הפלייסמנטים שעל מגשי האוכל, כך שעובדי משרד החוץ יראו מדי יום את יצירותיהם של ילדי עמותת איל”ן כעדות לעוצמתם האישית, ועיצבה חוברות לתערוכה. בהמשך צפויה לנדוד התערוכה בשגרירויות של משרד החוץ ברחבי העולם ובאתרים נוספים של החברה בישראל

בשבוע שעבר הושקה במשרד החוץ בירושלים תערוכת ציורים ראשונה מסוגה, של ילדי עמותת איל”ן, במסגרת שיתוף פעולה בין העמותה, משרד החוץ וחברת Sodexo On-Site. במסגרת התערוכה הוצגו יצירותיהם של כ-20 ילדי אילן במסדרונות משרד החוץ ואף הודפסו היצירות על גביי הפלייסמנטים שעל מגשי האוכל במערך ההסעדה של המשרד. המהלך נולד מיוזמה של Sodexo On-Site ישראל להשתמש בשטח התצוגה של הפלייסמנטים לקידום עמותות חברתיות שונות.
התערוכה שנולדה לאחר הירתמות של ראשי משרד החוץ הישראלי למהלך, הוקמה במטרה לעורר מודעות לשילוב אנשים עם מוגבלויות בחברה ככלל, תוך הוקרה מיוחדת לאיל”ן – איגוד ישראלי לילדים נפגעים. כידוע, האומנות הינה אחת מכלי הביטוי החזקים ביותר אשר עומדים לרשות ילדים אלה, כדרך להבעה עצמית ובאמצעותה מגלים רבים מהם את כישוריהם ויכולותיהם יוצאות הדופן. מעבר לכך בזכותה הם יכולים לחוש סוף סוף כשווים.
יוזמת המהלך, חברת Sodexo On-Site ישראל, אשר מפעילה את מערך ההסעדה במשרד, הדפיסה את הציורים הבולטים על גבי הפלייסמנטים שעל מגשי האוכל כך שעובדי המשרד יראו מדי יום את יצירותיהם של ילדי עמותת איל”ן כעדות לעוצמתם האישית, ולהעביר את המסר המעצים אודות הילדים ואפשרות לתרומה. בהמשך אף מתכוונת Sodexo On-Site להרחיב את השימוש בפלייסמנטים של ילדי אילן לאתרי הסעדה נוספים של החברה, בהם יוצגו הציורים ותערוכה אף מתוכננת לנדוד ולהתפרסם בשגרירויות ישראל ברחבי העולם.
אירוע ההשקה המכובד נערך בהשתתפות סגנית שר החוץ, ציפי חוטובלי, יו״ר איל״ן, רו״ח אהוד רצאבי, מנכ”ל Sodexo On-Site ישראל, אודי בן שימול וסמנכ”ל משאבי אנוש ותקשורת Sodexo On-Site, רינת לחנה, באולם הכנסים של משרד החוץ, בו נתלו היצירות הנבחרות. עם סיום הכנס נתלו כל התמונות במסדרונות המרכזיים של משרד החוץ.