סודקסו חוגגת מימונה לחברי הצוות הרפואי והמאושפזים בבית החולים אסותא באשדוד

לכבוד חגיגות המימונה, צוות עובדינו היקרים החליטו להפתיע ולשמח את אנשי הצוות הרפואי והמאושפזים בבית חולים אסותא באשדוד בשלל מגשים מתוקים, אותם חילקו במחלקות השונות בבית החולים.

אודי בן שימול, מנכ”ל Sodexo on site, מסר: “בימים אלה חשוב לנו להביע את תמיכתנו והערכתנו לכל הצוותים הרפואיים שעובדים לילות כימים בטיפול באזרחי ישראל בכלל ובחולי קורונה בפרט. לשמחתי הצלחנו, בשיתוף פעולה עם הנהלת אסותא אשדוד שהם לקוחות שלנו, להביע את הערכתנו בהרמת המורל בחגיגות חג המימונה תחת הגבלות הקורונה. סמדי בומבה, שפית תפעולית של החברה וכל צוות עובדינו באסותא אשדוד, אשר אחראים לכל מערך ההסעדה היומיומי, נרתמו וחילקו לצוותי הרפואה אריזות חגיגיות ממטעמי המימונה. מקווים שהצלחנו לשמח אותם ולהעלות חיוך על פניהם, על אף התקופה המאתגרת בה הם פועלים”.

חוגגים מימונה באסותא, אשדוד. צילום: ערן מילוא

ד”ר ארז ברנבוים מנכ”ל בית החולים, מסר: “השנה לצערי נאלצנו לציין את חג המימונה בצורה מצומצמת יותר. בימים כתיקונם בית החולים אסותא אשדוד היה מתמלא היום בצבעים ובטעמים המיוחדים רק לחג זה. אף על פי כן, כמי שמאמין שהתרוממות הנפש בהחלט מסייעת לבריאות הגוף, החלטנו לאפשר ולציין היום את חג המימונה, אומנם בצורה מינורית יותר ובהתאם להוראות, אך עדיין חגיגות. בברכת תרבחו ותסעדו ובתקווה ובאמונה שבשנה הבאה החגיגות והטעמים ישובו למסדרונות בית החולים. חג שמח”.

כתבה מתוך עיתון כלכלי E-food