ביום ראשון ה-25/6/17 התקיים אירוע השקת תערוכת “צבעי ילדות” – תערוכת ציורי ילדי איל”ן במטה חברת מגדל בפתח תקווה. האירוע נערך ביוזמת חברת ההסעדה Sodexo וכלל תצוגה של עשרות ציורים אותם ציירו ילדי העמותה, הציורים הוצבו בלובי הבניין הראשי של החברה ואלפי עובדים החברה נחשפו אליהם.

שיתוף הפעולה נולד מתוך יוזמה מבורכת של חברת Sodexo, האחראית על ההסעדה בחברת מגדל, במטרה להגביר את החשיפה לפועלה של העמותה. התערוכה, תערוכת המשך ל”ציורי איל”ן – שגרירים של כבוד”, שהושקה במשרד החוץ, נדדה לשגרירויות ישראליות ברחבי העולם וקיבלה חשיפה עולמית. בנוסף להצבת התצוגה ברחבת חברת מגדל, חברת Sodexo גם דואגת להדפיס את התמונות המוצגות בתערוכה, על הפלייסמנטים אותם היא מספקת לסועדים שלה באתרי הסעדה שונים בהם החברה פועלת, פעילות אשר חושפת עשרות אלפי אנשים נוספים לתמונות של ילדי איל”ן.

ביצירותיהם פותחים ילדי איל”ן צוהר לעולמם הפנימי ומאפשרים הצצה לחייהם ולחלומותיהם. הציור משמש עבורם כלי חשוב להבעה עצמית, הוא מביא לידי ביטוי את כוח הרצון השאיפות והמאווים של מי שמנצחים בכל יום מחדש את המוגבלות ומשקפים את מאמציהם להתגבר על מגבלות הגוף ולתת דרור לדמיון ולנפשם.

לאירוע המרגש הגיעו בכירי מגדל שי בסון משנה למנכ”ל, אסף אשכנזי מנהל המטה ודן וילנר מנהל הרכש והלוגיסטיקה, יחד עם מנכ”ל עמותת איל”ן שמעון צוריאלי ומנכ”ל Sodexo אודי בן-שימול.