שלח כתבה לחבר

Resto Pass

כרטיס לארוחת צהריים: הפתרון לחברה המעוניינת להעניק לעובדיה הסעדה פנים וחוץ ארגונית, באמצעות מערכת טכנולוגית מתקדמת היושבת ברשת האינטרנט ומספקת פתרון עצמאי לניהול הארוחות, הן לארגון והן לעובדים.

09

  • פריסה ארצית רחבה: שירות RestoPass מכובד בכל רחבי הארץ - מקרית שמונה ועד אילת, בלמעלה מ- 4,000 מסעדות שנבחרו בקפידה.
  • ארוחה עד המשרד: הזמנת ארוחות באמצעות אתר האינטרנט ואפליקציית MySodexo ומשלוח הארוחה ישירות אל העובד למשרד.
  • הנחות ומבצעים מיוחדים: מגוון גדול של הנחות ומבצעים לארוחות צהריים, ערבים וסופי שבוע.
  • ניהול מודולרי במערכת מבוססת WEB
  • דיווח On-Line ומעקב בזמן אמת אחר כל כרטיס וכן, ממשק אישי לכל עובד למעקב אחר הארוחות שלו.
  • הוצאת דוחות בזמן אמת והתממשקות לממשק השכר של הארגון - בהתאם לדרישות הארגון. 
  • ניהול ממשקי הכרטיסים: ניתן להקים ולהקפיא חשבונות למשתמשים חדשים או עובדים שעזבו ואפשרות להתחשבנות נפרדת מול האורחים.

האם באפשרות העובד להשתמש בשירות RestoPass מחוץ לשעות העבודה?

בהחלט. באפשרות העובד לצרף כרטיס אשראי ובכך להמשיך וליהנות מהנחות והטבות RestoPass בערבים ובסופ"ש. לצירוף אשראי

היכן העובדים סועדים עם שירות RestoPass?

שירות RestoPass מאפשר לעובד לסעוד בחדר האוכל של החברה, לסעוד במסעדות מחוץ למקום העבודה או להזמין אוכל למשרד.

האם ניתן לקבוע מדיניות הסעדה בשירות RestoPass?

בהחלט. באפשרות החברה לקבוע תקציב יומי/שבועי/חודשי, תוקף ושעות פעילות לשירות, התואמים את אופי החברה ופעילותה.

האם קיים מוקד שירות לקוחות התומך בלקוחות השירות בעת השימוש?

בהחלט. מוקד שירות הלקוחות שלנו עומד לשירות לקוחות השירות בימים א'-ה' בין השעות 08:30-20:30 וביום ו' בין השעות 09:00-13:00 בטלפון: 1-700-70-11-30 או במייל cs.il@sodexo.com.

האם החברה יכולה לצפות בדוחות פעילות הכרטיס?

כן. אתר MySodexo מאפשר למנהל המערכת, כפי שהוגדר ע"י החברה, לצפות 24/7 בפעילות ההסעדה של החברה עפ"י חלוקה למשתמשים, מסעדות ועוד.