שלח כתבה לחבר

ניהול חדרי אוכל ומכונות מזון

שירות המאפשר ללקוחותינו לנהל את כל חדרי האוכל של הארגון בכל אתרי החברה. הטמעת המערכת תאפשר מוביליות של כל עובדי הארגון בכל האתרים וחיובם בפועל על פי יחידות התקציב אליהן הם משויכים.

EDU_P_CD_23

  • חיסכון בדמי אחזקה שנתיים של מערכת ומסופונים.
  • אחריות תפעולית מלאה של Sodexo Benefits & Rewards Services על המסופונים לכל מקרה של תקלה/החלפה/הוספה וכדומה.
  • אפשרות להסדר מול ספקים לניהול בוטיקי/עגלות מזון וקפה.
  • המערכת שלנו תומכת גם במכונות לממכר מזון ושתיה, על פי בקשת הארגון, כך שהעובד יוכל ליהנות באמצעות הכרטיס גם מכונות הממכר בארגון, על פי מדיניות החברה.

האם ניתן לקבוע מדיניות להתנהלות העובדים בחדר האוכל?

מערכת Sodexo מאפשרת לעובדים לאכול עפ"י השעות, הימים, התקציב והתוקף שהוגדרו ע"י החברה, ובדומה לשירות RestoPass, לקבל דוחות און ליין.

האם באפשרות מערכת ניהול חדר האוכל להתממשק עם מערכת השכר של הארגון?

בהחלט. מערכת ניהול חדר האוכל הינה פיתרון כולל לארגונים המעוניינים להפיק בקלות וביעילות דוחות ושכר לעובדים.

האם קיים מוקד שירות התומך במנהלי המערכת?

בהחלט. מוקד שירות הלקוחות שלנו עומד לשירות מנהלי המערכת בימים א'-ה' בין השעות 08:30-20:30 וביום ו' בין השעות 08:30-13:00 בטלפון: 1-700-70-11-30 או במייל cs@cibus.co.il.

כיצד נהנה העובד משירות ניהול חדר האוכל ומכונות ממכר המזון?

העובד מעביר בחדר האוכל של החברה או במכונות הממכר את תג העובד או את כרטיס RestoPass בהתאם למדיניות החברה שנקבעה לשימוש בכרטיס.

אנו עובדים עם ספק חיצוני, האם באפשרות מערכת Sodexo להתממשק למספר מערכות?

באפשרות המערכת להתממשק לכל ספק הסעדה הקיים בשוק ועל כן, מערכת ניהול חדר האוכל הינה פיתרון כולל לארגונים המעוניינים להפיק בקלות וביעילות דוחות ושכר לעובדים.