מערכת ניהול עצמאית ומתוחכמת

מערכת הניהול שלנו יושבת ברשת האינטרנט ומספקת פתרון עצמאי, ללא צורך בגישה לרשת הפנימית של החברה. הפתרון מבוסס על מסלקה מרכזית ומערכת תקשורת On-Line על פיה המסופונים במסעדות ובבתי העסק, יוצרים קשר עם המסלקה המרכזית באמצעות מודם עצמאי מבוסס קו GPRS ו/או תקשורת ייעודי, תוך שימוש בכרטיס.

1מה הן הפעולות העיקריות אותן ניתן לבצע עצמאית באמצעות מערכת הניהול?

מערכת הניהול מאפשרת להקים ולבטל משתמשים ולצפות בדוחות ההסעדה של כלל העובדים.

2האם המערכת יכולה להתממשק למערכת השכר של הארגון?

כן. באפשרות המערכת להתממשק למערכת השכר של החברה ולהקל על חישוב והפקת תלושי השכר.

3האם קיים מוקד שירות התומך במנהלי המערכת?

בהחלט. מוקד שירות הלקוחות שלנו עומד לשירות מנהלי המערכת בימים א'-ה' בין השעות 08:30-20:30 וביום ו' בין השעות 08:30-13:00 בטלפון: 1-700-70-11-30 או במייל cs@cibus.co.il.

4אילו שירותים נוספים ניתן להזמין באמצעות המערכת?

באמצעות המערכת תוכלו בין השאר להזמין שירות לניהול אירועי החברה והזמנת כיבוד לישיבות צוות והנהלה, ע"י לחיצה על כפתור: "הזמן אירוע".

5מי האחראי על ניהול מערכת MySodexo?

המערכת מסופקת ומנוהלת ע"י חברת Sodexo, אינה דורשת התקנה על הרשת של הארגון, ומתנהלת בסביבת WEB באמצעות פרטי כניסה: שם משתמש וסיסמא.