מערכת ניהול עצמאית ומתוחכמת

מערכת הניהול שלנו יושבת ברשת האינטרנט ומספקת פתרון עצמאי, ללא צורך בגישה לרשת הפנימית של החברה. הפתרון מבוסס על מסלקה מרכזית ומערכת תקשורת On-Line על פיה המסופונים במסעדות ובבתי העסק, יוצרים קשר עם המסלקה המרכזית באמצעות מודם עצמאי מבוסס קו GPRS ו/או תקשורת ייעודי, תוך שימוש בכרטיס.

1מי האחראי על ניהול מערכת MySodexo?

המערכת מסופקת ומנוהלת ע"י חברת Sodexo, אינה דורשת התקנה על הרשת של הארגון, ומתנהלת בסביבת WEB באמצעות פרטי כניסה: שם משתמש וסיסמא.

2כיצד מגדירים מנהל מערכת ומי מעניק הרשאות למשתמשים?

מנהל המערכת נבחר ע"י הארגון, כאשר נציגנו מגדירים אותו במערכת MySodexo, כדי לאפשר לו לעדכן את פרטי המשתמשים ולנהל אותם.

3מה הן הפעולות העיקריות אותן ניתן לבצע עצמאית באמצעות מערכת הניהול?

מערכת הניהול מאפשרת להקים ולבטל משתמשים ולצפות בדוחות ההסעדה של כלל העובדים.

4האם המערכת יכולה להתממשק למערכת השכר של הארגון?

כן. באפשרות המערכת להתממשק למערכת השכר של החברה ולהקל על חישוב והפקת תלושי השכר.

5האם קיים מוקד שירות התומך במנהלי המערכת?

בהחלט. מוקד שירות הלקוחות שלנו עומד לשירות מנהלי המערכת בימים א'-ה' בין השעות 08:30-20:30 וביום ו' בין השעות 08:30-13:00 בטלפון: 1-700-70-11-30 או במייל cs@cibus.co.il.