שלח כתבה לחבר

Expense Pass

שירות Expense Pass מיועד לניהול ההוצאות השוטפות של הארגון (חלב, סוכר, קפה וכו’), כאשר ניתן לקבוע עבורו תקציב נפרד ולרכוש עמו ברשתות סופרמרקט נבחרות. 

  • כרטיס המיועד להוצאות השוטפות של הארגון עימו ניתן לשלם ברשתות סופרמרקט נבחרות ובחנויות ציוד משרדי.
  • חוסך תפעול קופה קטנה והתמודדות עם חישוב חשבוניות והוצאות, כך שבסוף כל חודש קיימת חשבונית אחת לספק אחד!
  • מאפשר בקרה בזמן אמת על התקציב.

באילו רשתות ניתן להשתמש בשירות ExpensePass?

ניתן לרכוש מוצרים למשרד ברשתות הסופרמרקט המובילות בארץ. לפירוט אודות הרשתות אנא פנה לנציג המכירות.

האם קיים מוקד שירות לקוחות התומך בלקוחות השירות בעת השימוש?

בהחלט. מוקד שירות הלקוחות שלנו עומד לשירות לקוחות השירות בימים א'-ה' בין השעות 08:30-20:30 וביום ו' בין השעות 09:00-13:00 בטלפון: 1-700-70-11-30 או במייל cs.il@sodexo.com.

כיצד ניתן להצטרף לשירות ExpensePass?

להצטרפות לשירות ExpensePass יש לפנות באמצעות האתר לנציג המכירות, במידה והנכם לקוחות קיימים, ניתן לפנות למנהל הלקוח שישמח לעמוד לרשותכם ולצרף אתכם לשירות.

האם ניתן לקבוע מדיניות שימוש בשירות בארגון?

בהחלט. בדומה לשירות RestoPass, ניתן להגדיר שעות, ימים, תקציב ותוקף לשירות.

כיצד ניתן לבצע מעקב אחר ההוצאות בשירות ExpensePass?

ניתן לבצע מעקב, בקרה וצפייה בדוחות במערכת הניהול של Sodexo, באמצעותה מתבצעות כל הפעולות בשירות ExpensePass.