Expense Pass

שירות Expense Pass מיועד לניהול ההוצאות השוטפות של הארגון (חלב, סוכר, קפה וכו'), כאשר ניתן לקבוע עבורו תקציב נפרד ולרכוש עמו ברשתות סופרמרקט נבחרות. 

1באילו רשתות ניתן להשתמש בשירות ExpensePass?

ניתן לרכוש מוצרים למשרד ברשתות הסופרמרקט המובילות בארץ. לפירוט אודות הרשתות אנא פנה לנציג המכירות.

2האם קיים מוקד שירות לקוחות התומך בלקוחות השירות בעת השימוש?

בהחלט. מוקד שירות הלקוחות שלנו עומד לשירות לקוחות השירות בימים א'-ה' בין השעות 08:30-20:30 וביום ו' בין השעות 09:00-13:00 בטלפון: 1-700-70-11-30 או במייל cs.il@sodexo.com.

3כיצד ניתן להצטרף לשירות ExpensePass?

להצטרפות לשירות ExpensePass יש לפנות באמצעות האתר לנציג המכירות, במידה והנכם לקוחות קיימים, ניתן לפנות למנהל הלקוח שישמח לעמוד לרשותכם ולצרף אתכם לשירות.

4האם ניתן לקבוע מדיניות שימוש בשירות בארגון?

בהחלט. בדומה לשירות RestoPass, ניתן להגדיר שעות, ימים, תקציב ותוקף לשירות.

5כיצד ניתן לבצע מעקב אחר ההוצאות בשירות ExpensePass?

ניתן לבצע מעקב, בקרה וצפייה בדוחות במערכת הניהול של Sodexo, באמצעותה מתבצעות כל הפעולות בשירות ExpensePass.