שלח כתבה לחבר

GuestPass

שירות Guest Pass מיועד עבור העובדים הזמניים ואורחי הארגון,  כאשר חשוב לארגון לאפשר להם לאכול יחד עם שאר העובדים. כרטיס ה-GuestPass מוטען בסכום לארוחה אחת, על פי החלטת הארגון, ומיועד עבור מסעדות ספציפיות אשר נבחרו על ידי הארגון. הכרטיס הוא לשימוש חד או רב פעמי, על פי צרכי הארגון.

SODEXO

  • פריסה ארצית רחבה: כרטיס GuestPass מכובד בכל רחבי הארץ - מקרית שמונה ועד אילת, בלמעלה מ- 4,000 מסעדות שנבחרו בקפידה.
  • הנפקה עצמאית של כרטיסים: ניתן להקים ולהקפיא חשבונות לאורחים ולבצע התחשבנות נפרדת מול אורחים.
  • דיווח On-Line ומעקב אחר השימוש: ניתן לעקוב בזמן אמת ובאופן עצמאי אחר כל כרטיס ולהפיק דוחות של השימושים בו.

האם החברה יכולה לצפות בדוחות פעילות הכרטיס?

כן. אתר MySodexo מאפשר למנהל המערכת, כפי שהוגדר ע"י החברה, לצפות 24/7 בפעילות ההסעדה של החברה עפ"י חלוקה למשתמשים, מסעדות ועוד.

האם קיים מוקד שירות לקוחות התומך בלקוחות השירות בעת השימוש?

בהחלט. מוקד שירות הלקוחות שלנו עומד לשירות לקוחות השירות בימים א'-ה' בין השעות 08:30-20:30 וביום ו' בין השעות 09:00-13:00 בטלפון: 1-700-70-11-30 או במייל cs.il@sodexo.com.

האם ניתן להזמין מספר כרטיסי GuestPass עבור הארגון ולהטעינם בעת הצורך?

בהחלט. ניתן להזמין מספר כרטיסי GuestPass לשימוש הארגון, כאשר ניתן לטעון את הכרטיסים ולבחור מסעדות רלוונטיות בהתאם לצרכים ולזמן המבוקש.

למי מתאים שירות GuestPass?

שירות GuestPass מתאים לחברות המארחות בארגון מפעם לפעם אורחים (באופן יומי, שבועי, חודשי ועובדים זמניים). באפשרות החברה להגדיר את תקציב האירוח ומסעדות נבחרות בהן האורחים יכולים לסעוד.

האם השירות יכול להוות פיתרון אירוח עבור המנהלים בארגון?

בהחלט. השירות מהווה פיתרון לחברות המבקשות לצייד את מנהליה ו/או את אנשי המכירות. הכרטיס הייעודי מוטען בתקציב מוגדר מראש למסעדות נבחרות, לצורך הזמנת לקוחות החברה לארוחות וישיבות עסקיות.