Resto Pass

כרטיס לארוחת צהריים: הפתרון לחברה המעוניינת להעניק לעובדיה הסעדה פנים וחוץ ארגונית, באמצעות מערכת טכנולוגית מתקדמת היושבת ברשת האינטרנט ומספקת פתרון עצמאי לניהול הארוחות, הן לארגון והן לעובדים.

1האם באפשרות העובד להשתמש בשירות RestoPass מחוץ לשעות העבודה?

בהחלט. באפשרות העובד לצרף כרטיס אשראי ובכך להמשיך וליהנות מהנחות והטבות RestoPass בערבים ובסופ"ש. לצירוף אשראי

2היכן העובדים סועדים עם שירות RestoPass?

שירות RestoPass מאפשר לעובד לסעוד בחדר האוכל של החברה, לסעוד במסעדות מחוץ למקום העבודה או להזמין אוכל למשרד.

3האם ניתן לקבוע מדיניות הסעדה בשירות RestoPass?

בהחלט. באפשרות החברה לקבוע תקציב יומי/שבועי/חודשי, תוקף ושעות פעילות לשירות, התואמים את אופי החברה ופעילותה.

4האם קיים מוקד שירות לקוחות התומך בלקוחות השירות בעת השימוש?

בהחלט. מוקד שירות הלקוחות שלנו עומד לשירות לקוחות השירות בימים א'-ה' בין השעות 08:30-20:30 וביום ו' בין השעות 09:00-13:00 בטלפון: 1-700-70-11-30 או במייל cs.il@sodexo.com.

5האם החברה יכולה לצפות בדוחות פעילות הכרטיס?

כן. אתר MySodexo מאפשר למנהל המערכת, כפי שהוגדר ע"י החברה, לצפות 24/7 בפעילות ההסעדה של החברה עפ"י חלוקה למשתמשים, מסעדות ועוד.