תזונה ובריאות

11

הצוותים של Sodexo ברחבי העולם מסייעים ללקוחותינו להעניק חוויית שירותי בריאות מיטבית למטופליהם. הפתרונות שלנו מותאמים לצורכי הלקוחות ובנויים ספציפית לשיפור שביעות הרצון של המטופלים ובני משפחותיהם, וכן להתייעלות ולחיזוק המוניטין של לקוחותינו.

שירותי הסעדה

הורינו המבוגרים זוכים לשירות קשוב במיוחד בבתי גיל הזהב בהם מעניקה סודקסו ישראל שירותי הסעדה, מתוך דאגה ואחריות לשלומם, לכבודם ולבריאותם.

אצל מבוגרים, הארוחה היא לא רק צורך אלא גם חלק תומך בטיפול הרפואי. לכן, התפריט חייב להתאים לצרכים ולהעדפותיו של כל אדם, תוך התאמה למגבלות תזונתיות רלוונטיות. איכות השירות והמוצרים עומדים תמיד בראש מעיינינו בבתי גיל הזהב שאנו מנהלים, כמו גם הקפדה על בטיחות המזון והטריות. תכנון הארוחות מבוסס על שימוש במרכיבים טריים, המבושלים במקום על ידי צוות המומחים הקולינריים שלנו. הארוחות מבושלות ומוגשות בסגנון ביתי: איננו מגישים מוצרים מחוממים או ארוזים, כיוון שחשוב שלנו שהדיירים ירגישו בבית אוהב ודואג. בנוסף, אנו מקפידים על הגשה נעימה ושירות אדיב, סידור שולחנות מזמין והגשת אוכל טעים ומעורר תיאבון.

שירותי מזון המותאמים לצרכי הסועדים חשובים בכל גיל, אך על אחת כמה וכמה בקרב אוכלוסיית הקשישים שאינם יכולים עוד לדאוג לעצמם. בגיל מבוגר, אם כתוצאה ממחלות כרוניות או כתוצאה מתשישות, הפגיעה בעצמאות משפיעה עמוקות על התזונה ועל החוסן הגופני. כדי לספק ערכים תזונתיים חיוניים ולשמור על כבודו של כל אדם, השפים והמומחים התזונתיים שלנו מקדישים תשומת לב מיוחדת לפיתוח מאכלים שיתאימו למצבים אלה, בלי לוותר על הטעם והמראה המזמין של האוכל. 

קליטה ותמיכה מיידית

כאשר מטופלים מגיעים לבתי חולים הם זקוקים לתמיכה ולהדרכה, לעתים לא פחות מאשר לטיפול רפואי. חוויית קליטה איכותית במוסדות בריאות היא חשובה מאין כמוה למטופלים ולמלוויהם.

קבלת פנים נכונה

הצוותים המיומנים שלנו יודעים כיצד ליצור אווירה נעימה ולהפיג מתח בקרב מטופלים ומלווים הנכנסים למוסד בריאות. שירותי הקבלה והקליטה של Sodexo דואגים למטופל מרגע שהוא יוצא מדלת המכונית: צוות מיוחד אחראי להחניית המכוניות, להובלה לדלפק הקבלה בכיסאות גלגלים, ולנשיאת חפצים במקרה הצורך. 

תחושה מנחמת ובטוחה

חוויית המטופל מושפעת במידה רבה מהאווירה הכללית בבית החולים ומהיחס של הצוות. צוותי השירות שלנו הם לא רק מומחים טכניים בתחומי פעילותם השונים (תחזוקה, שירותי ניקיון או הובלת מטופלים), אלא מתמחים במגע אנושי עם המטופלים בעת מתן השירותים.

הניקיון בעדיפות עליונה

מאזורי המתנה ומרחבים ציבוריים ועד לחדרי מטופלים וחדרי ניתוח, נהלי הניקיון והחיטוי של חברת Sodexo עומדים בתקנים הבינלאומיים הקפדניים ביותר. הטכנאים שלנו משתמשים בחידושים המתקדמים ביותר בחיטוי בתי חולים, כאשר המטרה העליונה היא למנוע התפשטות חיידקים ולהבטיח את שלומם של המטופלים.

שומרים על קשר

בין הליך רפואי אחד למשנהו, מטופלים בבתי חולים מבלים חלק ניכר מזמנם בהמתנה. הזמן שבו צוותי Sodexo עוסקים בניקיון ובתחזוקה של חדרי בית החולים הוא הזדמנות לשיחה, המפיגה במקרים רבים את בדידותם של מטופלים. חברת Sodexo מדריכה עובדים כיצד לדבר עם מטופלים ולהיות קשובים לצורכיהם, תוך ביצוע משימות שירות וניקיון שונות.

שירותי מזון מותאמים אישית

הגישה שלנו לשירות חדרים משלבת פרקטיות עם מזון מותאם אישית: המטופלים יכולים לבחור את תוכן הארוחה, המוגשת להם בחדר או בחדרי האוכל המשותפים. מערכת הזמנות אוטומטית עם מסכי מגע מקלה על ניהול ההזמנות על ידי הצוות שלנו. 

שלח כתבה לחבר