mail
mail
facebook
facebook

1-700-500-545

Sodexo On-Site Services Israel

Menu

שירותי הסעדה וקייטרינג בבתי חולים,
בתי אבות ומוסדות בריאות

אצל מבוגרים, הארוחה היא לא רק צורך אלא גם חלק תומך בטיפול הרפואי.

שירותי הסעדה וקייטרינג בבתי חולים,
בתי אבות ומוסדות בריאות

הצוותים של Sodexo ברחבי העולם מסייעים ללקוחותינו להעניק חוויית שירותי בריאות מיטבית למטופליהם. הפתרונות שלנו מותאמים לצרכי הלקוחות ובנויים ספציפית לשיפור שביעות הרצון של המטופלים ובני משפחותיהם, וכן להתייעלות ולחיזוק המוניטין של לקוחותינו. האוכלוסייה המבוגרת זוכה לשירות קשוב במיוחד בבתי אבות ומוסדות בריאות בהם מעניקה סודקסו ישראל שירותי הסעדה, מתוך דאגה ואחריות לשלומם, לכבודם ולבריאותם.

אצל מבוגרים, הארוחה היא לא רק צורך אלא גם חלק תומך בטיפול הרפואי. לכן, התפריט חייב להתאים לצרכים ולהעדפותיו של כל אדם, תוך התאמה למגבלות תזונתיות רלוונטיות. איכות השירות והמוצרים עומדים תמיד בראש מעיינינו במוסדות שאנו מנהלים, כמו גם הקפדה על בטיחות המזון והטריות. תכנון הארוחות מבוסס על שימוש במרכיבים טריים, המבושלים במקום על ידי צוות המומחים הקולינריים שלנו. הארוחות מבושלות ומוגשות בסגנון ביתי: איננו מגישים מוצרים מחוממים או ארוזים, כיוון שחשוב לנו שהדיירים ירגישו בבית אוהב ודואג. בנוסף, אנו מקפידים על הגשה נעימה ושירות אדיב, סידור שולחנות מזמין והגשת אוכל טעים ומעורר תיאבון.

שירותי מזון המותאמים לצרכי הסועדים חשובים בכל גיל, אך על אחת כמה וכמה בקרב אוכלוסיית המבוגרים שאינם יכולים עוד לדאוג לעצמם. בגיל מבוגר, הפגיעה בעצמאות משפיעה עמוקות על התזונה ועל החוסן הגופני, אם כתוצאה ממחלות כרוניות או כתוצאה מתשישות. כדי לספק ערכים תזונתיים חיוניים ולשמור על כבודו של כל אדם, השפים והמומחים התזונתיים שלנו מקדישים תשומת לב מיוחדת לפיתוח מאכלים שיתאימו למצבים אלה, בלי לוותר על הטעם והמראה המזמין של האוכל.

אוכל ביתי

איכות השירות והמוצרים עומדים תמיד בראש מעיינינו במוסדות שאנו מנהלים. תכנון הארוחות מבוסס על שימוש במרכיבים טריים, המבושלים במקום על ידי צוות המומחים הקולינריים שלנו. הארוחות מבושלות ומוגשות בסגנון ביתי: איננו מגישים מוצרים מחוממים או ארוזים בוואקום. כדי להבטיח שזמן הארוחה יעבור בנעימים, הצוותים שלנו עוברים הכשרה לשיחות ידידותיות וקשובות לדיירים, תוך סידור שולחנות מזמין והגשת אוכל טעים ומעורר תיאבון.

מאכלים מותאמים לצרכים שונים

מחלות ואיבוד העצמאות משפיעים על התזונה. כדי לספק ערכים תזונתיים חיוניים ולשמור על כבודו של כל אדם, עובדי Sodexo מקדישים תשומת לב מיוחדת לפיתוח מאכלים שיתאימו למצבים אלה – בהתאמה אישית.

בצרפת, התכנית “Un air de famille” הביאה לעיצוב מחודש של שירותי המזון באופן שמעודד גירוי חושי וקוגניטיבי, לרבות הכללת מנות שניתן לאכול בידיים כדי לאפשר למי שאינם יכולים להשתמש בסכו”ם רגיל, להשתמש באצבעות בצורה מכובדת.

באוסטרליה, תכנית ה- Smartfuel מסייעת במניעת מחלות כרוניות באמצעות מזון מופחת מלח, שומן ושומן רווי. התכנית מציעה 300 מתכונים שאושרו תזונתית לצד הוראות המסבירות כיצד להתאים את המתכונים לצרכים המסוימים של כל מבוגר.

    סודקסו שירותים באתרים עסקיים ישראל

    רחוב האיילון 12, גני יער לוד 7135239 טלפון 1-700-500-545 פקס: 08-9206652

    דוא”ל: infoOSC@sodexo.com