אירוח ארוחת חושים לחברי הכנסת במשכן הכנסת, לראשונה בכנסת, ח״כים בארוחת חושים מלאה, כשעיניהם מכוסות, אזניהם אטומות וידיהם מוגבלות בכפפות

לקראת היום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלויות, לראשונה בכנסת ח״כים מכל סיעות הבית בארוחת חושים מלאה, כשעיניהם מכוסות, אזניהם אטומות וידיהם מוגבלות בכפפות. ביוזמת יו״ר ועדת המשנה לנגישות, חה״כ אילן גילאון (מרצ), ובשתוף עמותת ״נגישות ישראל״, מנכ״ל הכנסת, רונן פלוט, ובאדיבות חברת Sodexo המפעילה את מזנון הכנסת, התקיימה ב-1.12.15 ארוחת חושים מלאה במזנון הח״כים, בה השתתפו 15 ח״כים ממגוון סיעות הבית.

ארוחת חושים בכנסת
ארוחת חושים היא חוויה יוצאת דופן, חוויה של רגש המבוססת על התנסות אישית בלתי נשכחת אשר פותחה ע”י עמותת נגישות ישראל . מלבד החוויה הגסטרונומית, מטרתה של ארוחת החושים היא לקדם את המודעות לנושא הנגישות ולהבין, ולו קורטוב, מעולמם של אנשים עם מוגבלות שחיים בינינו ורוצים לחוות הכל, בדיוק כמונו.

את הארוחה הנחתה עו”ד מיכל רימון מנכ”לית עמותת נגישות ישראל בה הוגשה לחברי הכנסת מנה ראשונה בכיסוי עיניים, במנה העיקרית לבשו כפפות קשיחות שהגבילו את תנועותיהם ואת המנה האחרונה בחרו מבין כמה שהוצעו להם ע”י צוות המלצרים – כשאוזניהם מכוסות ומגבילות את השמיעה.